Mobile Vikings gaat er prat op om de goedkoopste tarieven voor bellen en mobiel surfen aan te bieden. Maar gaat dit dan niet ten koste van een goede dienstverlening naar bestaande of toekomstige klanten? Als we de verschillende manieren bekijken om in contact te komen met de klantentdienst van Mobile Vikings mogen geloven, dan kunnen we zeggen dat ze hier niet te kort schieten.
Integendeel, je kan immers op 6 (zes!) verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van Mobile Vikings. En dan hebben we een bezoek aan hun kantoor in Hasselt nog niet meegeteld. We sommen de mogelijkheden hieronder op:
1. Via telefoon
Bel 1976 (gratis voor bestaande klanten)
Bel +32 456 19 19 76 (lokale tarieven van toepassing)
Openingsuren klantenservice: Maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u00
2. Via mail
Je kan de klantendienst rechtstreeks mailen op volgend e-mailadres: info@mobilevikings.be. Doorgaans wordt uw vraag binnen 1 dag beantwoord.
3. Via website
Je kan ook altijd het contactformulier invullen op de website. Ook hierop wordt binnen de dag geantwoord.
4. Via WhatsApp
Start een gesprek met Mobile Vikings via WhatsApp. Hiervoor gebruik je het nummer +32 456 13 06 93. De klantendienst is bereikbaar van maandag tem zondag van 8u30 tot 22u00. Er wordt geantwoord binnen de 20 minuten.
Opgelet, dit nummer kan je niet gebruiken om te bellen.
5. Via Twitter of Facebook Messenger
De sociale media mogen niet ontbreken voor een bedrijf dat vooral mikt op surfers! Stel dus je vragen via Twitter of Facebook Messenger.
Ook hier is de klantendienst bereikbaar van maandag tem zondag van 8u30 tot 22u00. Met ook 20 minuten als antwoord-termijn.
6. Via de chat
OP de website kan je via de chat steeds je vragen stellen. Er wordt zelfs geantwoord binnen de 5 minuten. De klantendienst is bereikbaar op de chat van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u30.
7. Kantoor
Je kan natuurlijk ook een brief sturen of langsgaan naar de kantoren van Mobile Vikings:
Mobile Vikings
Kempische Steenweg 309/1
3500 Hasselt