Wat zijn de verschillende manieren om de BASE klantenservice op een snelle en directe manier te kunnen bereiken? Vragen over ingewikkelde facturen of bijstand bij het verbinden met netwerken, ze komen vaker voor dan je zou denken. Bij Base heb je op 3 snelle manieren iemand van de klantendienst te pakken. We hebben ze hieronder opgesomd zodat je er meteen kan van gebruik maken:
1. Via telefoon
BEL 0800 66 311
Ben je nog geen klant van Base dan kan je de met je vragen terecht bij de klantendienst op onderstaande dagen en uren:
- Maandag tot vrijdag: 08u tot 22u
- Zaterdag: 09u tot 17u30
- Zon- en feestdagen: gesloten
BEL 1999
Ben je al een bestaande klant bij Base dan kan je het eenvoudig korte nummer gebruiken om in contact te komen met de klantendienst. Heb je een administratieve vraag dan zijn dit de openingsuren:
- Maandag tot vrijdag: 08u tot 22u
- Zaterdag: 09u tot 17u30
- Zon- en feestdagen: gesloten
Heb je echter technische ondersteuning nodig? Dan kan je de klantenservice op volgende momenten bereiken:
- Maandag tot vrijdag: 08u tot 22u
- Weekends en feestdagen: 09u tot 22u
2. Via mail
Een direct mailadres van de klantendienst van Base konden we niet terugvinden. Als alternatief kan je gebruik maken van de chat-functie die ondersteund wordt met Facebook Messenger. Ze beloven trouwens binnen de 24u te antwoorden.
3. Via een Base shop
Wil je liever persoonlijk met iemand van Base spreken? Dan kan je altijd langsgaan bij een Base Shop in je buurt. Je vindt de verschillende Base shops hier.