Bij Telenet, een van de grootste telecombedrijven van het land, staat er altijd één van de 3000 medewerkers klaar om je te helpen. Althans, dat is wat we mogen lezen op de website als we doorklikken op de contact-pagina. Er zijn een pak manieren waarop je de klantendienst van Telenet kan contacteren, wij hebben er hieronder 5 opgesomd:
1. Via telefoon
Bel +32 15 66 66 66
De klantenservice is telefonisch bereikbaar van:
- Ma-vr: 8u – 20u
- Zaterdag: 9u – 17u30
- Zon-en feestdagen: gesloten.
2. Via mail
Een rechtstreeks mailadres van de klantendienst van Telenet is niet terug te vinden. Wel kan je gebruik maken van het contactformulier op hun website. Doorgaans wordt er binnen de twee werkdagen geantwoord.
3. Via WhatsApp
Net zoals bij Mobile Vikings is de klantendienst van Telenet ook via WhatsApp bereikbaar. Hiervoor gebruik je het nummer +32 468 00 10 98. De klantendienst is bereikbaar van maandag tem vrijdag van 8u tot 22u00. En in de weekends en op feestdagen van 9u tot 22u. Altijd handig deze manier omdat je dan ook snel foto’s en video’s kan doorsturen van je probleem.
4. Telenet winkels
Wil je liever meteen geholpen worden in “real life” dan moet je je wenden tot een van de vele Telenet winkels in Vlaanderen. Op de website vind je ze allemaal netjes terug.
5. Per post
Je kan ook altijd je vragen of opmerkingen neerschrijven en versturen met de post naar volgend adres:
- Telenet BV
- T.a.v. De klantendienst
- Liersesteenweg 4
- 2800 Mechelen