Carrefour is de grootste supermarkt winkelketen van België. Het heeft zelfs zijn eigen mobiel aanbod onder de vorm van prepaid kaarten in het leven geroepen. Deze kan je verkrijgen bij zowel Carrefour hyper, market als de express winkels.
Maar heb je een probleem met je Carrefour Mobile? Bijvoorbeeld met je netwerk, simkaart, herladen of je rekening? Loop dan niet zomaar de eerste de beste supermarkt binnen met technische vragen. Beter is het om contact op te nemen met de speciale Carrefour Mobile klantendienst. Deze klantenservice kan je in de praktijk het makkelijkst bereiken via telefoon en e-mail:
1. Contact via telefoon
Bel 0486 19 19 89
- Telefoonnummer vanuit het buitenland: +32 486 19 19 89
- Openingsuren telefonische helpdesk: van maandag tot vrijdag van 08u00 tot 20u00
2. Contact per e-mail
De Carrefour mobile klantendienst kan je rechtstreeks mailen op volgend mailadres: info@carrefourmobile-contact.be. Of je kan gebruik maken van het handige Carrefour Mobile contactformulier.
3. Brief per post
Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar de hoofdzetel van het bedrijf op onderstaand adres van het hoofdkantoor:
Carrefour Belgium
T.a.v. Carrefour Mobile
Olympiadenlaan 20
1140 Evere
Al spreekt het voor zich dat in een ‘mobiele wereld’, telefoon en internet veel makkelijkere opties zijn om contact op te nemen met support afdeling.