Ben je al klant van Lycamobile en zit je met een vraag over een factuur? Misschien weet je niet meer hoe je je kaart moet herladen? Of heb je interesse in de diensten van Lycamobile en zou je graag nog wat meer willen weten over de tarieven? Dan is het interessant om snel en makkelijk de klantendienst te kunnen contacteren. We gingen het na en zochten de verschillende mogelijkheden op om in contact te komen met de klantenservice van Lycamobile.
1. Via telefoon
BEL 046 600 1976 of 1976 (voor Lycamobile klanten)
Als je nog geen klant bent van Lycamobile moet het lange telefoonnummer draaien. Bestaande klanten kunnen de verkorte versie intoetsen om in contact te komen met de klantendienst. Deze is trouwens bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9u00 tot 18u00.
2. Via mail
Een andere snelle manier om een antwoord te krijgen op je vraag is door deze te stellen via mail. Gebruik hiervoor volgend mailadres: cs@lycamobile.be.
3. Via een verkooppunt
Er zijn momenteel in België twee winkels waar je terecht kan voor meer informatie of voor het afronden van een bestelling:
- Rue Marie Christine 81
- 1020 Laken
- Jamarlaan 37
- 1060 Sint Gillis
Beide winkels zijn geopend van maandag tem zaterdag van 10u00 tot 19u00.